ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Pre všetko zakúpený tovar máte samozrejme v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru.

Jedinou podmienkou je v tomto prípade, že tovar bude nepoužitý = plášť nebol jazdený a duša nebola nafúknutá.

Postup v týchto prípadoch je veľmi jednoduchý:

1) emailom na adresu info@mitasbiketyres.cz zašlite - "Odstúpenie od kúpnej zmluvy" - postačí nám číslo objednávky, stručné info, že odstupujete v zákonnej lehote a číslo účtu pre vrátenie prostriedkov

2) tovar fyzicky zašlite späť k nám - môžete poštou na svoje náklady alebo pre Vás zaistíme návratovú zásielku služby Zásielkovňa.sk - viď nižšie

3) po prevzatí tovaru Vám vystavíme dobropis a prevedieme peniaze

Kam tovar zaslať?

1) Cez Slovenskú poštu poslať tovar na adresu Ing. Petr Dvořák, Palackého 128, 742 83 Klimkovice, Česká republika - zdôrazňujeme prosím neposielať na Volgogradská do Ostravy

2) Požiadať nás emailom o vytvorení reklamačný zásielky v sieti Zásielkovňa.sk - v tom prípade len odovzdáte balíček na zvolenej pobočke Zásielkovňa a dopravu neplatíte

Ako je to s cenou za dopravu pri vrátení tovaru v zákonnej lehote?

S cenou za dopravné pri vrátení tovaru v zákonnej lehote sa to má podľa zákona takto:

1) Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

2) Ak kupujúci vracia všetko zakúpený tovar = ruší celú objednávku, vráti mu predávajúci cenu tovaru aj dopravného, ​​ktoré bolo v rámci objednávky hradené

Ak teda zvolíte vrátenie zaslaním na svoje náklady poštou na adresu sídla (Ing. Petr DVOŘÁK, Palackého 128, 74283 Klimkovice) a vraciate celú objednávku, vrátime Vám tiež cenu dopravného z Vašej pôvodnej objednávky. Ak vraciate len časť objednávky, dopravné sa nevracia.

Ak zvolíte vrátenie prostredníctvom návratové zásielky služby Zásielkovňa.sk a vraciate celú objednávku, odpočítame Vám z vráteného dopravného 0,99 EUR. Ak vraciate len časť objednávky, dopravné sa nevracia, ale ani my Vám návratovú zásielku služby Zásielkovňa účtovať nebudeme.

REKLAMÁCIE

V prípade reklamácií, zašlite emailom na adresu info@mitasbiketyres.cz popis chyby a priložte fotografiu vady. Uveďte tiež číslo objednávky alebo faktúry. Za dátum začatia reklamačného konania považujeme potvrdenie doručenia Vášho emailu do našej schránky. Ak by sme Vám potvrdenie prijatia reklamácie nepotvrdili do 3 dní od jej odoslania, kontaktujte nás, prosím, telefonicky na čísle + 420 727 893 808.

Ak to bude oddelenia kvality výroby vyžadovať, vyžiadame si od Vás vrátenie tovaru. Ak tovar budete schopní podať na niektorej z pobočiek služby Zásielkovňa, dopravu uhradíme za Vás. Vo väčšej časti reklamovaných prípadov zaslanie tovaru k posúdeniu nepožadujeme.